مقالات

جدیدترین مدل های تخت خواب دو نفره

bed types for master bedroom 2 e1656176349953

انواع سرویس خواب دو نفره

سرویس‌های خواب انواع مختلفی دارند و با تعداد و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. به همین علت در هنگام خرید سرویس‌ اتاق خواب باید بدانید که به چه نوع مبلمانی نیاز دارید و کدام سرویس برای شما مناسب است. در ادامه انواع سرویس خواب دو نفره را به شما معرفی خواهیم کرد.

سرویس‌ خواب دو تکه: این ست‌ها شامل دو جز اصلی مورد نیاز دکوراسیون اتاق خواب هستند: یک تخت خواب دو نفره همراه با میز پاتختی.

سرویس خواب سه تکه: این سرویس‌های اتاق خواب نسبت به سرویس‌های دو تکه کاربردی‌تر هستند. اجزا این سرویس عبارتند از: تخت، میز پاتختی و یک کمد. بنابراین یک کمد لباس نیز به مجموعه ست دو تکه افزوده شده است و فضای مناسبی برای آویختن لباس‌ها و وسایلتان در اختیار شما قرار خواهد داد.

سرویس خواب چهار تکه: این ست‌ها هزینه بیشتری نسبت به دو نوع قبلی دارند اما می‌توان گفت که این هزینه بیشتر ارزشش را دارد. در یک سرویس چهار تکه یک میز آرایش یا دراور به تخت خواب دو نفره، میز پاتختی و کمد لباس افزوده می‌شود.

ابعاد تخت خواب دو نفره

پیش از خرید مهم است که اتاق خواب خود را به دقت اندازه‌گیری نمایید. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که ابعاد تخت و سایر مبلمان متناسب با مساحت و ابعاد اتاق خواب خواهد بود. همچنین این اندازه‌گیری به شما کمک می‌کند که تعداد مبلمان و نوع سرویس خواب را نیز مشخص کنید. در یک اتاق خواب کوچک بهتر است از سرویس‌های با اجزا و تعداد کمتر استفاده کنید. اگر در این اتاق تعداد وسایل زیادی قرار دهید، فضای اتاق دلگیر و کوچک‌ به نظر خواهد رسید. در اتاق‌های بزرگ‌تر می‌توان تعداد مبلمان بیشتر و تخت‌های با ابعاد بزرگ‌تر خریداری کرد.

مورد دیگری که در انتخاب تخت خواب دو نفره اهمیت دارد، آشنایی با انواع تخت از نظر ابعاد است. تخت‌های دو نفره در سه مدل کویین، کینگ و کالیفرنیا کینگ تولید می‌شوند. تخت‌های کویین از نظر ابعاد کوچک‌تر هستند و عرضی حدود 150 تا 160 سانتی‌متر دارند. عرض تخت‌های کینگ تقریبا 180 سانتی‌متر است. تخت‌های کالیفرنیا کینگ نیز در حدود 2 متر عرض دارند و برای اتاق‌های بزرگ‌تر مناسب می‌باشند.

تخت دو نفره کلاسیک

تخت‌های کلاسیک مانند سایر انواع مبلمان ساخته شده در سبک کلاسیک همواره طرفداران خاص خود را دارند. تخت خواب کلاسیک بسیار ظریف و با جزئیات طراحی می‌شود. این تخت‌ها معمولا همراه با تاج تخت ساخته می‌شوند. اگر به فضاهای لوکس علاقه دارید، این مدل تخت دو نفره شیک انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

تخت دو نفره اسپرت

اگر به سبک‌ها و مدل‌های امروزی علاقه دارید، یک تخت دو نفره اسپرت می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این تخت‌ها به ویژه برای زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شوند، چرا که ابعاد کوچک‌تر و وزن سبک‌تری نسبت به تخت‌های کلاسیک دارند. همچنین قیمت آن‌ها نیز مقرون به صرفه‌تر است.

تخت خواب دو نفره مدرن

تخت خواب‌های طراحی شده به سبک مدرن نیز یکی دیگر از گزینه‌های محبوب و پرکاربرد هستند. تخت‌های مدرن عموما ساده و شیک هستند و در آن‌ها از خطوط صاف و مستقیم استفاده می‌شود. این تخت‌ها عموما در رنگ‌های خنثی تولید می‌شوند و به راحتی با سایر وسایل ست خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *